Ładowanie

Veikala noteikumi

Veikala īpašnieks: Pastan Pawel Fabisiak, Lazurowa 4/144, 01-315 Warszawa, Polija. NUMURS: PL5222404798. Reģiona numurs: 142304840. Uzņēmējs, kurš veic uzņēmējdarbību ar nosaukumu Pastan Paweł Fabisiak, kas ierakstīts attīstības un finanšu ministra centrālajā reģistrā un informācijā par saimniecisko darbību, NIP 5222404798, REGON numurs 142304840, Lazurowa 4/144 01-315 Varšava, Polija.

Vispārīgi noteikumi

Pircējs var būt pilngadīga fiziska persona, juridiska persona vai organizatoriska vienība bez juridiskas personas statusa, turpmāk tekstā - "Pircējs". Visas Pārdevēja norādītās cenas ir izteiktas Polijas valūtā un ir bruto cenas (ieskaitot PVN). Preču cenās nav iekļautas piegādes izmaksas, kas norādītas katra produkta aprakstā. Pirkuma apliecinājums veikalā ir fiskālā kvīts.

Pasūtījumi

  1. Pasūtījumus var veikt 24 stundas diennaktī
  2. Pasūtījumus var veikt, izmantojot veidlapu veikala tīmekļa vietnē vai pa tālruni. Zvanu maksa ir saskaņā ar operatora tarifu.
  3. Nopirktās preces kopā ar kvīti nosūta klienta izvēlēts pārvadātājs uz klienta norādīto piegādes adresi.
  4. Līgums ir noslēgts, kad Klients ir iesniedzis pasūtījumu. Pasūtījumu izpilde notiek pēc tam, kad Pircēja maksājums ir ieskaitīts Pārdevēja kontā.
  5. Katrs klients var veikt izmaiņas iesniegtajā pasūtījumā vai atcelt pasūtījumu pa e-pastu vai tālruni.

Maksāšanas metodes

Klients var izvēlēties šādus maksājuma veidus: Apmaksa ar pārskaitījumu / karti / imoje / Paysera / PayPal / Pēc saņemšanas

Ja maksājat ar tradicionālo pārskaitījumu, lūdzu, izmantojiet tālāk norādītos datus:

PASTAN Pawel Fabisiak, Lazurowa 4/144, 01-315 Varšuva, Polija
IBAN: PL35 1050 1038 1000 0091 1728 1338, SWIFT (BIC) kodas: INGBPLPW

Preču piegāde

  1. Sūtījums tiek sagatavots pēc tam, kad ir iegrāmatots maksājums par iegādātajām precēm.
  2. Katra modeļa un izmēra pieejamība tiek norādīta, veicot pasūtījumu. Ja preces ir pieejamas, tas nozīmē, ka tās atrodas mūsu noliktavā un tiks nosūtītas ne vēlāk kā nākamajā darba dienā pēc maksājuma reģistrēšanas.
  3. Tā kā mēs pārdodam vairākās dažādās vietās, ir iespējams, ka veikalā iegādāts produkts nebūs pieejams. Šādā situācijā mēs piedāvājam apmaiņu pret citu modeli, norādām datumu, kad iegādātais produkts būs pieejams, vai tajā pašā dienā veicam naudas atmaksu par visu par pirkumiem samaksāto summu.
  4. Piegādes veidu izvēlas klients, veicot pasūtījumu. Piegādes izmaksas ir norādītas katram piegādes veidam.

Preču atgriešana un maiņa

Saskaņā ar Patērētāju tiesību likuma 27. pantu, fiziskajām personām, t.i., personām, kuras neveic uzņēmējdarbību, ir tiesības atteikties no attālināti vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma, nenorādot iemeslus un bez papildu izmaksām – izņemot atgriežamās preces piegādes izmaksas. - 30 dienu laikā, skaitot no tā noslēgšanas dienas.

Biksītes un zeķubikses pieder apakšveļas kategorijai, un higiēnas un veselības apsvērumu dēļ tās netiek atgrieztas.

Atgrieztās preces kopā ar veidlapu un bankas konta numuru lūdzam sūtīt uz šādu adresi:

Jūs varat noformēt preču atgriešanu, aizpildot preču atgriešanas veidlapu:

https://rmp.dpdgroup.com/021/PASTAN

Aizpildot preču atgriešanas veidlapu, norādi preces svaru, izvēlies ērtāko atgriešanas veidu un aizpildi nepieciešamo informāciju. Sistēma automātiski saglabā saņēmēja adresi - Jums tikai jāievada adresi, no kuras atgriezīsi sūtījumu.

SVARĪGI! Preces atgriešanas izmaksas sedz klients - 2,99 EUR. Naudas summa tiks atņemta no atgriežamās summas. Nauda par atgriezto preci tiek pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu 7 dienu laikā, pēc preces atgriešanas noliktavā.

Detalizētu informāciju par preču atgriešanu un apmaiņu var atrast mąjaslapā Preču atgriešana.

Sūdzību iesniegšana

Pārdošanas priekšmets ir jaunas preces, bez defektiem. Pretenzijas par preces defektiem var iesniegt divu gadu laikā no iegādes datuma.

Mūsu produkti ir ļoti kvalitatīvi, un tās ir ļoti retas situācijas, kad prece ir bojāta. Tomēr tā var notikt. Lai novērstu šos retos gadījumus, katrs produkts tiek rūpīgi pārbaudīts pirms nosūtīšanas. Tomēr, ja tiek nosūtīts bojāts modelis, lūdzu, nosūtiet to atpakaļ uz šādu adresi:

https://rmp.dpdgroup.com/021/PASTAN

Sūdzība tiks izskatīta, tikai pamatojoties uz aizpildītu un parakstītu sūdzības veidlapu 14 dienu laikā.

Ja sūdzība tiks pieņemta, mēs 14 dienu laikā nosūtīsim atpakaļ atjaunotu preci vai naudu par iegādāto preci un piegādes izmaksas tiks nekavējoties atmaksātas uz norādīto bankas konta numuru. Ir iespējama sūdzību izskatīšana un kompensācija ārpustiesas kārtībā.

Uzņēmējam, kas veic pirkumus ar savu uzņēmējdarbību nesaistītiem mērķiem, ir tiesības atkāpties no līguma 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas.

Līguma atteikuma gadījumā piegādes izmaksas sedz pircējs.

Uzņēmējam ir tiesības ziņot par defektu pārdevējam, t.i., izmantot garantiju, ja defekts tiek konstatēts divu gadu laikā no preces piegādes.

Atgriešana un apmaiņa

Lai uzzinātu sīkāku informāciju par produktu atgriešanu un apmaiņu, lūdzu, apmeklējiet mūsu Atgriešanas lapu.

Personas datu aizsardzība

Sīkāku informāciju par datu aizsardzību skatiet mūsu konfidencialitātes politikā.

Nobeiguma noteikumi

  1. Neviens no šo Noteikumu un nosacījumu noteikumiem nav paredzēts Klienta tiesību pārkāpšanai. Ja kāda šo noteikumu un nosacījumu daļa ir pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, Pārdevējs paziņo, ka viņš bez nosacījumiem piekrīt šo tiesību aktu piemērošanai apstrīdētā noteikumu un nosacījumu noteikuma vietā.
  2. Reģistrētie klienti tiks informēti pa e-pastu par izmaiņām noteikumos un regulās un to darbības jomā. Paziņojums tiks nosūtīts vismaz 30 dienas pirms jauno noteikumu stāšanās spēkā. Izmaiņas tiks veiktas, lai pielāgotu noteikumus pašreizējam tiesiskajam stāvoklim.
  3. Pasūtījuma izpildes laikā un visā pēcpārdošanas aprūpes periodā Klientam ir saistoši noteikumi un nosacījumi, kurus viņš ir pieņēmis, veicot pasūtījumu.
  4. Jautājumos, kas nav ietverti šajos noteikumos un nosacījumos, piemēro attiecīgos spēkā esošos tiesību aktus. Visus strīdīgos jautājumus izskata vietējās un materiālās jurisdikcijas tiesa.